پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 4 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 24 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

ریختند

1400/2/17 20:09
نویسنده : ***asal***
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز روز خوبی نبود

اخه تمام سکه های گوشوارم ریخت

بابام قبلا یه گوشواره برام خرید که ازش ۳ تا سکه ریزه میزه اویزون بود 

امروز سکه هاش ریخت

اما بابام بهم قل داد که دوباره یکی دیگه ازینا برام بخره

پسندها (6)

نظرات (9)


17 اردیبهشت 00 20:10
😍😍😍واییی چه خوب!!!!! که میخواد بخره واست😙
***asal***
پاسخ
اره خیلی

17 اردیبهشت 00 20:22
میگم عزیزم نی نی وبلاگ فکر نکنم اجازه بده یک نفر دو تا وبلاگ داشته باشه. شما دو تا وبلاگ رو توی یک گوشی و یک حساب کاربری داری؟ یا اون وبلاگ واسه یک گوشیه دیگته😊؟ 
***asal***
پاسخ
کدوم اخبار
با همینه
اما ۲ حساب کاربری
ببین اول خروج میزنم
میام ثبت نام 
اطلاعات رو میزنم
اینتوری میشه
اما هردو وبلاگو هم زمان تو مدیریت بودن نمیشه

17 اردیبهشت 00 20:28
مطدونم اتفاقا منم از اول میدونستم این کارو میکنن دو تا وبلاگ توی یک حساب کاربری دارن کلا از اول میدونستم دو تا وبلاگ توی یک گوشی باید آف رو زد و باز بریم و بیایم😘اما ازینکه نمیشه رو مدیریت گفتن💓
***asal***
پاسخ
❤❤
آبجی نازنین♡آبجی نازنین♡
17 اردیبهشت 00 21:17
وایی خیلی بده یه چیزی که برات ارزش داره رو از دست بدی😔😔
***asal***
پاسخ
اره اما بابام برام میخره
آبجی نازنین♡آبجی نازنین♡
17 اردیبهشت 00 21:20
من در گوگل چرمم میام دو تا صفحه باز میکنم بعد داخل دو تای صفحه سرچ میکنم نی نی وبلاگ بعد به وبلاگ مورد نظرم هم زمان وارد مدیریت میشوم من با یه گوشی دو تا وبلاگ دارم یکی اون&zwnj وبلاگ Nazanin یکی هم خاطرات پرنسسی Nazi  ولی این وبلاگ رو با گوشی مامانم برا داداشم زدم ☺
***asal***
پاسخ
💖

17 اردیبهشت 00 22:36
راستییی عزیزم شما میتونی سکه های گوشوارتو جوش کنی😁ببری جوش فروشی. البته خودتونم میدونستید دیگه. من همینطوری گفتم😁😘
***asal***
پاسخ
اره 
اما بابام میخره لازم نیس که
mahsamahsa
18 اردیبهشت 00 4:03
آخی عزیزم ناراحت نباش
چقدر خوب از بابات قول خریدش رو گرفتی🌺
***asal***
پاسخ
ناراحت نیستم که

18 اردیبهشت 00 9:54
عزیزم منظورم رو درست متوجه نشدین گفتم سکه هاتدتو ببرید جوش کنید که نیاز نباشه برید بخره براتون پس مبشه جوش کرد☺️☺️☺️☺️☺️
***asal***
پاسخ
 💝💟

18 اردیبهشت 00 9:55
میگم من همیشه به وبلاگت سر میزنم شما هم سر بزن 😊😊😊😊😘😘😘😘😘😘😘
***asal***
پاسخ
پست جدید بزار چشم