پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 44 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 21 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

خاطرات دیروز و پریروز

1400/3/11 13:53
نویسنده : ***asal***
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروزمیخام خاطره دیروز و پریروزمو تعریف کنم

اول پریروز

صبح پاشدم

صبحونه خوردم

بعدیه زره با عروسکام بازی کردم(به خدا مسخره کنی نمیگذرم )

بعد با تبلت بابام عکس طراحی کردم

بعد تلوزیون

بعد اومدم نی نی وبلاگ

بعد حباب بازی کردم

خیلی باهال بود

بعد مامانم گوجه سبز (الوچه ) اورد 

با نمک خوردیم

به به

بعد ناهار خوردیم

بعد ناهار استراحت کردیم

ساعت شیش بعد ظهر شبکه ای فیلم پاورچین داد

دیدیم

خیلی فیلمش قشنگه

بعد من بازم با عروسکای نانازم بازی کردم

بعد مامانم شام اورد

حالا خاطره دیروز

صبح پاشدم

صبحونه خوردم

باعروسکام...............

بعد با تبلت بابام بازی کردم

بعد حباب بازی

حباب بازی خیلی باحاله

من خیلی دوست دارم

بعد دوباره مامانم گوجه سبز اورد

بعد ناهار خوردیممم

بعد من تو اپارات گشتم دنبال ترفند های تروم تروم

بعد ساعت شیش شد

و پاورچین رو دیدیم

بعد استراحت

و بعد شام خوشمزه

خب خب اینم خاطره هام

به گالری عکس سر بزنید

بای بای

پسندها (3)

نظرات (2)


11 خرداد 00 14:25
خیل هم عالی بود😁💚💚💚💚
***asal***
پاسخ
❤❤
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
11 خرداد 00 15:36
موفق باشی عسل جون
به پستای من سر نمی زنی
***asal***
پاسخ
ممنون
میزنم که
تو بزار باشه