پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 5 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 25 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

یه روز عالی 💥💥خوشی کیف تبلت کیبورد دار جدید 😍😍🎈✨🎈🎈✨

1400/5/5 12:11
نویسنده : ***asal***
109 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۳ تیر

صبح پا شدیم صبحونه چایی شیرین خوردیم

بابام گفت برای یه کاری باید تبلتشو ببره

منم رفتم بازی کردم و خوش گذروندم

بابام اومد خونه

پرسیدم تبلت کو ؟ 

گفت اونجا گذاشتم

بعد تبلتو که  کیف کیبوردی داشت دراورد

باز کردم 

وای

دیدم کیبورد داره

میگنا عشق در یک نگاه من دچارش شدم

بعدش مامانم ناهار اورد

ناهار همراه با دوغ دلبر

به به حسابی چسبید

تا غروب بازی کردم و تلوزیون دیدم

شب مامان عشقم شام اورد با دوغ دلبر

بعد شام بابام رفت برامون تخمه خرید

گلپر ، لیمو ، نمکی

به به

بعدش دورهمی شروع شد 😜😜

وقتی شروع شد تخمه اوردیم خوردیم 😋🤪🤪

پرنسس بهاری تا این لحظه 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

بابا جونم تا این لحظه 42 سال و 3 ماه و4روز سن داره

مامان جونم تا این لحظه 38 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پایان پست

امیدوارم کامنتا و لایکا رو بترکونید

پسندها (5)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 مرداد 00 14:19
همیشه خوش باشییی
***asal***
پاسخ
ممنون
بهارهبهاره
7 مرداد 00 18:53
سلام
وبلاگ خیلی عالیی دارین
دنبالتون کردم
اگه خواستین دنبال کنید
***asal***
پاسخ
سلام
دنبالتون کردم