پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 5 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 25 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

چی شد که با بهترین دوستم یعنی مهسا اشنا شدم

1400/2/9 17:51
نویسنده : ***asal***
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

حالتون خوبه

امروز میخوام یکی از شیرین ترین خواطراتمو براتون بگم

امروز دو تا تولد شمار اضافه کردم

اولی واسه اشنا شدنم باهاشه

دومی دوری ازش 

حیف که نمیدونم چه روزی چه ماهی به دنیا اومده وگرنه تولد شمار میزاشتم

اگه خوب دقت کرده باشین امروز سالگرد ۲ سالو ۶ ماهگی دوستیمونه

 مهسا جان هر جا که هستی سالگرد دوستیمونو تبریک میگم

تو با اینکه از  من ۳ سال بزرگتری اما بهترین دوستمی

اه خیلی دلم براش تنگه اون بهترین دوستم تو مدرسه بود

زنگای تفریح باهم بازی میکردیم

مهسا میشد بچه من منم مامانش

کلی باهم خوش بودیم

ده روز دیگه سالگرد ۱ سال و دو ماهگیه دوریمونه

حالا چرا دور شدیم

به هم قول داده بودیم روز بعد یه کار جالب کنیم

روز بعد کرونای لعنتی اومد تو ایرانو همچیو به هم ریخت

همون روز اخبار گفت مدارس تعطیل... وقتی اینو شنیدم میخواستم گریه کنم اما مهمون داشتیم

از اون روز هر ماه اشناییمونو جشن میگیرم

اما واقعا سخته دوستی که ۱ سال باهاش  بودیو یه دفعه ...

داش یادم میرف تعریف کنم که چطور اشنا شدیم

 یه روز چهارشنبه بود

باهم به مدرسه رسیدیم

کسی نبود

من و مهسا همو دیدیم

یه  ذره راجب کفشامون حرف زدیم

بعد نمیدونم چی شد باهم دوست شدیم

از اون روز بهترین دوستها تو کل جهان بودیم

من هر روز خوراکیهامو با مهسا میخوردم

زنگای تفریح بیشتر با اون  بودم

و.....

سالگرد دوستیمون مبارک

پسندها (3)

نظرات (2)


9 اردیبهشت 00 21:06
مبارکهههه گلم 
***asal***
پاسخ
mahsamahsa
10 اردیبهشت 00 4:14
عزیز دلم انشالله دوستیهات همیشه پایدار باشه و زودتر بتونی باز دوباره مهسا رو ببینی💐
***asal***
پاسخ
ممنون