پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜45 سالگیت مبارک
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 20 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

معلم عزیزم روزت مبارک

1400/2/12 17:27
نویسنده : ***asal***
137 بازدید
اشتراک گذاری
پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)


13 اردیبهشت 00 13:17
عزیز دل من نمیتونم همیشه سر بزنم به وبلاگتون  اصلا زور نیست چون که نمیتونم همیشه بیام تو نی نی وبلاگ که. تازه تیزهاشونم دارم کلاسم دارم الان داره شروع میشه
***asal***
پاسخ
باشه 
میدونم چی میگی 
درس و مدسه ریخته رو سرمون
ایشالا تو درسات موفق باشی

13 اردیبهشت 00 13:20
فدای شما😘😘❤️❤️❤️🥺🥺🥺🥺خودمم واقعا خسته شدم 😁ایشالا تیزهاشون زود تر بدیم بریم دوره ی بعدی🍓سعی میکنم بیام وبلاگت تا حد تلاش هم جذابیت وبتو بالا ببرم
***asal***
پاسخ
قربونت
ایشالا امتحاناتتو بلد باشی و ۲۰۰۰ نمره بگیری
❤❤

15 اردیبهشت 00 5:08
خانم آلبالو شما داخل کلاس پنجم میخواهی تیز هوشان بخونی کلاس ششم و نهم امتحان و ورودی تیز هوشان دارن نه پنجم 
***asal***
پاسخ
-_-

15 اردیبهشت 00 15:49
نازنین خانم میدونم خودم که تیزهاشون ورودی پنجم نداره و ششم داره و ششم باید تیزهوشان بدیم.  از امسال میخوام بخونم که سال دیگه هم بخونم معلم ادبیات مون گفته.تا موفق شم و بتونم بدم و با خوندن امسال و خوندن سال دیگه تیزهاشونو قبول شوم😍😍😍😍
***asal***
پاسخ
->__-<>