پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 25 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

باز من خواب دیدم 😐😐😐

1400/6/21 12:53
نویسنده : ***asal***
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من دوباره خواب دیدم 😐😐😐

اه چقد خواب میبینم 

این بار هم میراکلسی

من زیاد میراکلسو دوست دارم یا اون زیاد منو ؟

خب بگزریم

خواب کت بلانک دیدم

من قسمت کت بلانکو اخرین بار  یه ماه پیش دیدم 😐😐

خب ولش کن 

خواب دیدم دارم قالب وبلاگ میسازم

که یهو یه صدایی میاد

اهمیت نمیدم

که میاد بالا سرم میگه سلام

میگم تو دیگه  کی هستی؟

میگه منو نمیشناسی ؟ من کت بلانکم دیگه

بعد میگه گوشواره هاتو بده

میگم نه ، گوشواره های من  گوشواره های معمولین

بعد یه اینه میاره جلوم میگه عه واقعا ؟ پس تو اینه ببین!

که میبینم گوشواره های لیدی باگ تو گوشمن 

و بازم من لیدی باگم (مگه لیدی باگ ابزار وبلاگ نویسی میسازه 😐😐😐😂)

بعدش تبدیل میشم

و بعد به ترتیب  چوب دستی و کمربندشو تیکه تیکه میکنم

ولی ضایع میشم 

چون اکوما تو هیچکدوم نیس

بعد زنگولشو به زور میشکونم (خیلی سفت بود اه ، پدرم در اومد)

که اکوما اونجا بود

اکوما رو میگیرم

بعد  بهش میگم حالت خوبه پیشی ؟(من اخه اینطوری حرف میزنم )

میگه اره ، اکوما شده بودم ؟

میگم اره ، اما الان خوبی ، من دیگه باید برم، کلی کار دارم ، خداحافظ

خب خب خب 

من دیگه از دست خودم خسته شدم

چرا انقد خواب میبینم

تا پست بعدی

بایی

پسندها (8)

نظرات (11)


21 شهریور 00 12:56
😑مراقب باش!!!
یک خطری تو راهه عسل جون🤣🤣🤣
***asal***
پاسخ
هییییی
خطرررر
باشه مراقبم

21 شهریور 00 12:59
 یک دقیقه بیا نی نی گپ😁
***asal***
پاسخ
باشه

21 شهریور 00 13:03
هوی اخرین بارت باشه تو خواب میراکلس میبینیا

منم دلم خاست🔪🔪🔪
***asal***
پاسخ
برو بابا
من تا ابد میبینم

21 شهریور 00 13:14
😂😘منم دلم خواس ازین خوابات
***asal***
پاسخ
ایشالا تو هم ازین خوابا ببینی

21 شهریور 00 13:28
تو چیکار میکنی انقد میراکلس تو خوابات میبینی؟
***asal***
پاسخ
به خدا کاری نمیکنم

21 شهریور 00 13:28
کیوتی خودمی
***asal***
پاسخ
نفسسسی

21 شهریور 00 13:28
شوکولاتمی
***asal***
پاسخ
ابنبات من

22 شهریور 00 10:38
عزیزم من سوال دارم
***asal***
پاسخ
بپرس کیوتی

22 شهریور 00 10:39
این همه چیز چرا خواب کت بلانک؟

22 شهریور 00 10:46
بعدشم اینی که تو دیدی کابوس بود
من اگه میدیدم میمردم 
سکته میکردم
***asal***
پاسخ
نه کابوس نبود که
SujinSujin
22 شهریور 00 16:45
یا حضرت عجایب😆
***asal***
پاسخ
😅