پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 5 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 25 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

ماجرای شروع وبلاگ نویسی من

1400/8/28 13:25
نویسنده : ***asal***
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز میخوام براتون داستان شروع وبلاگ نویسیم رو تعریف کنم

توی اذر ماه سال نود و نه بودیم

مه هیچی از وبلاگ نویسی و اینا اصلا نمیدونستم

بعد از طریق نتایج گوگل یه وبی اومده بود تو نینی وبلاگ

یهو دستم میخوره رو نوشته نی نی وبلاگ و وارد سایتش میشم

یه خورده توش گشت میزنم

بعد میرم ثبت نام میکنم

مامانم منو برای شام صدام میکنه

تبلتو خاموش میکنم میرم شام میخورم میخوابم

روز بعد پا میشم

هر چی فکر میکنم رمز عبورم یادم نمیاد

میگم اشکال نداره ، یه وب دیگه میزنم

بعد تو وب جدید چنتا پست میزارم

بعد بازی میکنم و اینا

روز بع باز رمز اینو یادم میره 😐

میگم اصلا ولش کن نمیخوام

بعد بهمن ماه نود و نه دوباره نی نی وبلاگ رو یادم میاد

میرم یه وب میزنم

رمز عبورشو یادم نمیره

اون وبم دنیای دخترونه بود

اون مقع من نمیدونستم نی نی وبلاگ برای این چیزا نیس

بعد چن وقت یه وب به نام دنیای السایی میزنم

بعد چن وقت وب دختر بهشتی

تا اواخر اسفند ماه 

از اون به بعد هی هر روز وبام فیلتر و حذف میشدن

اینجوری که شد فهمیدم نی نی وب برای این چیزا نیست

اما با نی نی وب قهر کردم 

چون اولین بارم بود و خیلی زحمت کشیدم

بعدش رفتم سراغ سرویس های وبلاگ دهی دیگه

تا تولدم 

وقتی تولدم ش دوباره با نی نی وب اشتی کردم و اومدم برای خاطره نویسی ثبت نام کردم

که الان هم خیلی موفقم 

نی نی وبلاگ باعث شد که من وبلاگ نویسی رو یاد بگیرم و اصول موفق شدن رو پیدا کنم

تا پست بعدی بایی

پسندها (9)

نظرات (2)


28 آبان 00 14:28
پرنسس بهاری خوشحال میشم به پستم سر بزنی 

28 آبان 00 22:59
موفق باشی عزیزم😍💦
***asal***
پاسخ
ممنون