پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 27 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

معرفی من

1400/1/12 14:57
نویسنده : ***asal***
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من راضیه ام 

دختری که ...

این وبلاگ برای همس

توش هرچی دوست دارید میزارم

💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

با احترام razie

امروز تولدمه و من در این روز وبلاگمو زدم

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)


12 فروردین 00 15:26
عزیزم فکر کنم مدیریت نی نی وبلاگ وبلاگ های کارتونی رو پاک میکنه پس فقط از خاطراتت بنویس. 
***asal***
پاسخ
مال من کارتونی نیست 
خواتراتم  رو توش مینویسم

12 فروردین 00 15:33
آخه یک وبلاگ دیگه داشتی کارتونی بود مدیریت پاک کرد❤️
***asal***
پاسخ
شما یادتونه
اره پاک شد اما ناراحت نشدم 
گفتم من یه وبلاگ دیگه میزنم اما یه جور دیگه

12 فروردین 00 15:35
السایی بود. آهااااا یادم اومد دنیای السایی ☺️اون پاک شد.اسمتم توش راضیه بود. وبلاگ دیگه ای هم داشتی. 
***asal***
پاسخ
یکی پرنسسی
اونیکی دنیای السایی
اویکی هم دنیای دخترونه
یکی دیگه هم دخی بهشتی

12 فروردین 00 16:11
آره همشون پاک شدن به دلیل کارتونی بودن. 

12 فروردین 00 16:11
پس وبای کارتونی پاک میشه. چون وبلاگای دیگت الکی بود و کارتونی بود پاک شد. 
***asal***
پاسخ
دقیقا

12 فروردین 00 16:12
😘برای همین میگم. 

12 فروردین 00 16:12
وبای کارتونی پاک میشه عزیزم💖
***asal***
پاسخ
بله من متوجه شدم

12 فروردین 00 16:12
آفرین همین وبلاگت از همشون بهتره❤️
***asal***
پاسخ
ممنون

12 فروردین 00 19:20
😍😍😍😍موفق باشی
***asal***
پاسخ
شما هم همینتور

12 فروردین 00 21:16
تولدت مبارک
آرزوهات خاطره بشن🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂😍
***asal***
پاسخ
ممنون عزیزم