پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 6 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

صدمین پست+ ارشیو شعرهام+تشکر از شما

1400/2/16 18:07
نویسنده : ***asal***
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

این صدمین پست وبلاگمه 

گفتم سوپرایز داریم همینه 

  خب خب بریم سر اصل مطلب  بزن بریم

اول ارشیو شعر هام 

خب اینم شعرها

شاید بگین بعضیا رو جا انداختم اما بقیه شعر نبودن متنی زیبا بودن و قافیه نداشتن

حالا تشکر از شما که سوپرایزم هست 

چنتایی ویدیو و عکسه

خب خب

ببخشید چیزای تشکر کم بودن 

حالا  میریم سر خاطرات این چند روزه من و حس دخترونه  و نی نی وبلاگ

روز اول ...

چن روز پیشا فکر کردم واسه پست ۱۰۰ وبلاگم ارشیو شعر هام رو بزارم

رفتم که شعر هارو بنویسم که یه دفعه حس دخترونم گفت: خب چرا دوباره بنویسی ویدیو درست کن که جذابتر بشه

به حرفش گوشدادم و همه ویدیو هارو تو ۱ روز درست کردم

دوباره حس دخترونم گفت: یه تشکر از دنبال کنندهات بکنی بد نیستا

گشتم و چنتا عکس خوشگل پیدا کردم و با اونا ویدیو ساختم

رفتم تو اپارات اپ کردم

خواستم مطلب بنویسم که یه دفعه یادم اومد شنبه امتحان هدیه های اسمان دارم رفتم و تا شب خوندم

روز دوم ...

صبح پست رو نصفه نوشتم و بازم حس دخترونههه : عزیزم نصفه نوشتی خوب برو درس بخون ...

بعد درسم که حالا باشه اومدم مطلب رو کاملیدم

بای بای تا پست بعدی

پسندها (9)

نظرات (11)


16 اردیبهشت 00 18:29
منم حس ابر قهرمانه دارم نمیدونم برام خطرناکه یا نه اما یک قدرت دارم نمیدونم هنوزم باور میکنی یا نه😪؟!! 
***asal***
پاسخ
معلومه باور میکنم
خب منم قبلا قدرت دوندگی داشتم
اما از بین رفت 
حس ابرسرعتی هم داشتم

16 اردیبهشت 00 18:33
باورش خیلی سخته برای همه کلا هر کسو میبینم میگم میگه نیستی اما یک معجزه گر توی دستمه💚باورش اصلا سخته گلم ولش کن😍😍😍
***asal***
پاسخ
باشه

16 اردیبهشت 00 18:34
آره درسته اما این قدرت من خطرناکه واسم😊😘
***asal***
پاسخ
خطر ناک !

16 اردیبهشت 00 18:35
و اینکه نظر لطفته  که دنبالت کردم برای اینه که وبلاگت قشنگه❤️❤️❤️❤️
***asal***
پاسخ
ممنون

16 اردیبهشت 00 18:54
بله خیلی خطرناکه و قدرت هم داره خوب همه معجزه گرا قدرت دارن همینطور که میدونید! 
***asal***
پاسخ
بله
اما من معجزه گر ندارم
و بدون معجزه گر قدرت داشتم

16 اردیبهشت 00 18:55
میگم اگر میشه به وبلاگمم سر بزن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
***asal***
پاسخ
باششه

16 اردیبهشت 00 21:13
اون قدرت که قدرت معجزه گر که همینطور که معلوم است نیست اون میشه قدرت انسانی😊😊😊😊😘پس من ابر قهرمان با معجزه گر هستم. اونی که بدون معجزه گر است میشه قدرت انسانی. با معجزه گر میشه قدرت ابر قهرمانیم💜💜💜💜
***asal***
پاسخ
❤❤❤
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 اردیبهشت 00 0:18
آفرین عزیزم 
موفق باشی
***asal***
پاسخ
ممنون زهرا 
mahsamahsa
17 اردیبهشت 00 3:54
عالی بود عزیزم خیلی ممنون💜
***asal***
پاسخ
ممنون عزیزم
آبجی نازنین♡آبجی نازنین♡
17 اردیبهشت 00 10:33
خواهش میکنم راضیه جون شعر هایت عالییییی هستن💋 


منم بعضی وقتا به حس دخملونم گوش میدم خیلی حس باحالیه وبه قلبمم گوش میدم ولی در هر صورت عاشق حس هایم هستم ❤❤❤❤ 

راستی&zwnjمن همون وبلاگ نازنین هستم اینجا وب داداشمه 💟
 
***asal***
پاسخ
ممنون
عه واقعا خودتی
آبجی نازنین♡آبجی نازنین♡
17 اردیبهشت 00 21:06
آره ولی با اون گوشیم خیلی نمیام وب 
***asal***
پاسخ
😍