پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 26 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

دو خاطره در یک پست

1400/2/20 13:48
نویسنده : ***asal***
84 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبین

دیروز خاطره نزاشتم در عوض امروز ۲ تا میزارم

دیروز صبح پاشدم

صبحونه خردم

درسم شروع شد

بعد درسم

یه عکس خوشل از خودم گرفتم

بعد دو ساعت فتوشاب صورتمو پوشوندم

اومدم نی نی وبلاگ گذاشتم

بعد اتفاقی توی اپارات ویدیو زیر رو دیدم

کاری نداشتم

تکالیفمم نوشته  بودم

الکی دیدم

بعد اومدم وبلاگمو چک کردم

بعد ناهار خوردیم

بعد ناهار اومدم ...

امروزم تقریبا کارای دیروزو انجام دادم

برم ببینم اپاراتم چه خبرمبریه

پسندها (6)

نظرات (5)


20 اردیبهشت 00 13:58
عزیزم خاطراتتو طولانی تر کن مثلا اون روز چیکار کردی دقیقا ناهار چی داشتی خوابیدی خوردی چه میدانم!!! بیشتر از روزمره بزار. وبت خیلی جذاب نیست اصلا مطالبتم خیلی بدت نیاد خوب نیست ای بابا من هزار بار بهت گفتم وبتو جذاب کن  باید بری سراغ هدرت. هدرتو عوض کن وبتو جذاب تر کن😘من نمیدونم چطوری متوجت کنم!!!! 
***asal***
پاسخ
من هر هفته یه تم برا وبم میزارم و این هفته پونیه
نه بدم نیومد
مطلبامو طولانی میکنم 
ولی مطالب کوتاهم لازمه
بعدشم دارم برنامه ریزی میکنم یه سری اطلاعات و موضوعات جدید به وبم اضافه کنم
 

20 اردیبهشت 00 14:11
چه ویدیوی باحالی بود 
وبلاگت عالیه ببخش کم میام هم درس دارم هم دارم رو رمانم کار میکنم
فردا پارت ۱ رمانمو میزارم خوشحال میشم سر بزنی
ادرسشو تلگراف میکنی
***asal***
پاسخ
میدونم درس امانمونو بریده
ممنون سر میزنم
باشه ادرس ویدیو رو الان تلگراف میزنم

20 اردیبهشت 00 14:26
😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖قربونت 
مرسی
***asal***
پاسخ
❤❤

20 اردیبهشت 00 16:04
سلام عزیزم عالیه عشقم ولی اگر خودت دوست داری و خاطره هات طولانی نیستن بزار دو سه تا خاطره بشن و بعد بزار وبلاگ و اینکه خاطره هایی که اتفاق خاصی داخلشون نیوفتاده و روز مرگی هایت هستن و برایت ارزش دارن و دوست داری یک جایی نگه داشته شوند بزار و اینکه اگر دوست داری نظرم رو منتشر نکن و اینکه این فقط یه توصییه دوست مجازی بود بازم میگم اگه دوست نداری و فکر میکنی جذابیت کبت رو پایین میاره منتشر نکن عشقم♡&hearts♡&hearts♡ 
***asal***
پاسخ
حق با تو عزیزم💖💓

20 اردیبهشت 00 16:05
مطلب بسیار عالی بود عزیزم😍
***asal***
پاسخ
مرسی گلم