پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

یه عکس

1400/2/22 19:41
نویسنده : ***asal***
83 بازدید
اشتراک گذاری
پسندها (5)

نظرات (7)


22 اردیبهشت 00 19:43
وایی عزیزم  شما چرا از خاطراتت نمیزاری؟ اگر دوربین نداری میتونی از گوشی های دیگه بگیری و واسه خودت بفرستی. اینو خودتم. میدونستی😘😁💖
***asal***
پاسخ
کجا بفرستم
هیچکدوم از اونایی که تو مبایل بابامه رو تبلتم نمیاد 
اندروید تبلتم۴
ArtemisArtemis
22 اردیبهشت 00 19:50
عسل چرا یه عکس فقط گذاشتی 
چنددتا خط هم بنویس واسه خوتت میگم چون فالو ورات کم میشن 
خواستی نظرم رو نزظار تو وبلاگت
***asal***
پاسخ
خب با اونیکی گوشیم بودم خوستم یه چی کوتاه بزارم

22 اردیبهشت 00 19:59
من عاشق این عکسم پس زمینه واتساپم همینه
***asal***
پاسخ
❤❤
ArtemisArtemis
22 اردیبهشت 00 20:08
چه عکس خوشگلی عسل جونم
 
***asal***
پاسخ
مرسی

22 اردیبهشت 00 20:58
یک عکس فایده نداره مطمین باش فالوورات زیاد نمیشن تا سال دیگه
***asal***
پاسخ
😏

22 اردیبهشت 00 22:27
چیه خب فالوورات نمیرسه به 2727282
***asal***
پاسخ
واسه من فرقی نداره
من نمیخوام بینمون دعوا را بندازم
اما من اگر بخوام فالورام ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰رو رد میده ک همه واقعین

22 اردیبهشت 00 22:51
چطور 100000000000 نفر رو رد میده؟! شما که خاطرات نمیزاری. طولانی هم نیست پستت. من خودم انقدر فالوور ندارم اتفاقا منم بحث ندارم!!! فقط خواستم راهنماییت کنم اما شما داری با لحن بد با من حرف میزنی. نمیدونم شاید من اینطوری فکر کنم شما با من داری اینطوری برخورد میکنی؟!!! 
***asal***
پاسخ
نه 
من با لحن بد حرف نزدم
راهنماییت هم خوبه
ممنون از راهنماییت 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤