پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 10 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 30 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

چنتا عکس از تم وبلاگمون

1400/2/22 23:37
نویسنده : ***asal***
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

خوبین

چنتایی عکس پونی اوردم

خیلی خوشمل بودن

گفتم حیفه نزارم

بریم ببینیم

خب خب خب 

بلاخره تموم شد

زیاد بودن نه ?

خب امروز صبح پاشدم

صبحونمو خوردم

رفتم حضورمو زدم

همون لحظه معلم امتحان نگارش فرستاد

بعد امتحان فیلم مرور فصل  ۴ ریاضی رو برامون فرستاد

۳۶ دقیقه و ۳۶ ثانیه بود

اونو دیدم

اومدم دیدم معلم گفت: 

شنبه امتحان ریاضی

همه کتاب

هوف 

باید همه رو تمرین کنم

بعدش اومدم تبلتم عشقم ورداشتم

حدودا ۱۰ ساله تبلتمو خریدم

البته نمیتونستم بخرم چون ۱ سالم بود 

بابام خریده بود

۵۰۰ تومن

بابام واسه خودش خریده بود

وقتی ۳ سالم بود داد به خودم داد

بعد خراب شد

۶ سالم بود دوباره بابام درستش کردو داد به من

۸ سالم بود خراب شد

امسالم درست شد

من همه کارام

مطالبم و.....

رو باتبلتم انجام میدمهر وقت از بابام میپرسم :  کامپیوترت قوی تره یا تبلت قدیمی من میگه تبلت من میپرسم : چرا اینکه از بیشتر برنامها و سایتها پشتیبانی نمیکنه اونم میگه : اره ولی من کامپیوترم هارد و کارت گرافیکش سوخت تبلت تو اخ گفت ?

خب خیلی از مسله دور شدیم

اومدم نی نی وبلاگ

بعد رفتم موبایل بابامو برداشتم و بازی کردم

بعد ناهار خوردیم

ناهار مرغ دشتیم

بعد ظهرم بازی کردم

شامم سیبزمینی سرخ شده داشتیم

پسندها (3)

نظرات (1)


23 اردیبهشت 00 0:10
وبلاگت بسیار زیباست!!!
انشاءالله موفق باشی♡♡
***asal***
پاسخ
ممنون