پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 20 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

یه روز خوب

1400/2/24 13:29
نویسنده : ***asal***
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

خوبین

خب امروز صبح پاشدم

صبحونه مربای بالنگ خوردم

بعد ساعت ۱۰ شد و با مامانوبابام تکرار سریال پاورچین رودیدیم از شبکه ای فیلم

بعد مامانم فریزر روباز کرد از توش مرغ رو ورداره

دید اسکموهایی که ۱ هفته پیش گذاشته یخ بسته

یکی شو من خوردم به به اسکمو نوشابه ای بود

اونم نوشابه سیاه که ععاااشششققققشششممممم

مامانم طالبی اورد خوردیم ااوووممممم

بعدش ساعت ۱۲ شبکه ۲ کلبه عمو پورنگ شروع شد که این یکیم تکرار بود

ساعت ۱ هم شروع به نوشتن تمرین ریاضی کردم

تا حالا ۵ فصل رو تمرین کردم

وای خدا 

چقدر سخت بود

حالا هم توی استراحتم

استراحتم داره تموم میشه

بعد استراحتم ناهار میخوریم

به به به 

خب خب خب 

پستمونم تموم شد

بای بای 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)


24 اردیبهشت 00 15:21
🍒😍

24 اردیبهشت 00 15:29
منم عاشق اسکو نوشابه ایم🙂🙂🙂🙂

24 اردیبهشت 00 15:29
البته من توت  فرنگی شو بیشتر دوست دارم🙂

24 اردیبهشت 00 15:32
البته من بیشتر اسکپ یخی نوشابه پرتقالی دوست دارم 🌹😂🙂
***asal***
پاسخ