پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 10 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 30 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

^_^(کمی از بچگیام) ^_^

1400/2/31 12:47
نویسنده : ***asal***
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبید

خوشید 

سلامتید

چه خبرا

میخام امروز از بچگیام بنویسم

بابام میگفت هر وقت میخاست بره سر کار من با رورواکم میومدم از پشت در بابام میدیدم انگار میگفتم نرو نرو

هر وقتم میومد خونه میگفتم چه بخرا اینو بجای چه خبرا میگفتم

اون وقتا که بابام میرفت سر کار مامانم وایمیساد پشت در که نرم بیرون

منم لباسای مامانمو میکشیدم

یادش بخیر

اونموقعه ها میخاستیم زود بزرگ بشیم

اما من الان دوست دارم دوباره به ۱۰ سال پیش برگردم

خب خب من ۱ سال زودتر مدرسه رفتم

۵ سالگی پیش دبستان

۶ سالگی کلاس اول

۷ سالگی کلاس دوم

۸ سالگی کلاس سوم

۹ سالگی کلاس چهارم

امسالم میرم پنجم در ۱۰ سالگی

توی پیش دبستان یه دوستی داشتم 

فامیلیشو یادم نیس 

اما اسمش هستی بود

من پیشدبستانی باغ بهشت میرفتم

مهد کودک نرفتم و زیاد خوشمم نمیاد

منو هستی همیشه باهم توی کلاس بهترین بودیم

معلم : خیلی خوبها هستی ..... و راضیه نظرخواه گله پرد سری

اون نقطه ها فامیلیشن که یادم نیست

کلاس اول توی روستای جعفراباد درس میخوندم

اما خونمون توی شهر رشته

اونجا خیلی دوستای خوبی پیدا کردم

همونسال واسه سنجش بینایی قبل مدرسه رفتیم

معلوم شد چشام ضعیفه

از کلاس دوم عینکی بودم

کلاس دومم رو تا حالا مدرسه پیروزی خوندم

اونمعقه هم کککلللیییی دوست پیدا کردم

اینم پست امروز خدافظ

پسندها (4)

نظرات (2)

mahsamahsa
31 اردیبهشت 00 13:47
عزیزم آدم ها همیشه دوست دارن کاش بچه بودند سعی کن همیشه شاد باشی❤️
***asal***
پاسخ
من شاد هستم
تا همیشه همیشه همیشه همیشه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
31 اردیبهشت 00 15:29
😍😍😍