پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 21 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

حال و هوای خردادی

1400/3/1 10:42
نویسنده : ***asal***
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

خوبین 

خوشید

سللامتین

خب خب دیگه اردیبهشت رفت

خرداد اومد

سسسلللللااااااممممممم  خخخخرررررددددددااااااااااادددد

خب خب بهارم داره دیگه میره

یه چنتا عکس تابستونی و بهاری ببینیم

کم بودن شرمنده

خب خب این ماه میخام انقدر پست بزارم که

نظرسنجی : از وبلاگم راضی هستی ????

پسندها (4)

نظرات (11)


1 خرداد 00 10:56
عزیزم وبلاگت بد نیست اما من همش توی پستای گاهیت بهت میگم که بهتره بیشتر از  خاطراتت بزاری🌾🌾🌾فقط بخاطره اینکه فالوورات زیاد بشن عزیزم🌸🌸 
***asal***
پاسخ
میدونم
اما یادم میره

1 خرداد 00 10:57
آره خرداددددد اومددددد هورااا اردیبهشت رفت🌻🌻🌻🎂🎂🎂🎂
***asal***
پاسخ
هههههوووووورررررررراااااااا

1 خرداد 00 11:05
❤️❤️❤️اشکالی نداره. در کل وبلاگت خیلی جذابه کلا 🌸🌸🌸😚😚😚💚💚💚💚یعنی با اینکه تازه زدی خیلی داری پیشرفت میکنی❤️💗💗💗
***asal***
پاسخ
ممنون
وبلاگمو تازه نزدم
نزدیکای دوماهشه
من پیشرفت کردم چون .......
توی یه پست میگم چرا

1 خرداد 00 11:49
میدونم خودم عزیزدلم که تازه نزدی چون میشناسمت دیگه❤️❤️❤️😘💚تازه چند بارم به وبلاگت نظر دادم و کاملا میشناسمت و خودم میدونم که دو ماهه زدی اما هر چی خودت دوست داری توی وبلاگت بزار من هیچ دخالتی نمیکنم💗💗💗💗😍😍😍😍😍هر چی میلته قشنگم
***asal***
پاسخ
❤❤❤
مامان سانازمامان ساناز
1 خرداد 00 11:52
موفق باشی😍
***asal***
پاسخ
ممنون

1 خرداد 00 12:32
تم وبت کفشدوزکی شد قشنگ شدا🍂😍😚😉
***asal***
پاسخ
اره ولی فردا عوض میشه

1 خرداد 00 13:47
چرا همین بزار قشنگه😘😘😘😘
***asal***
پاسخ
میدونم خیلی خوکشله
ولی من هر هفته تم وبلاگو عوض میکنم
قل میدم تم بعد که نوبتش تموم شد دوباره همینو بزارمممم

1 خرداد 00 14:22
باشه عزیزم  آره عوض باید بشه همش که یک جور نباید باشه برای تنوع💚من که دخالت نمیکنم میزارم هر چی با میلته😉
***asal***
پاسخ
تو که دخالت نکردی
فقط گفتی تم وبلاگم قشنگه 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

1 خرداد 00 14:37
❤️❤️❤️❤️ چقدر مهربونی😍😍😍😍
***asal***
پاسخ
تو بیشتر
i love you 
اونی که اینگیلیسی نوشتم یعنی دوستت دارم

1 خرداد 00 15:26
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
مرسییییی عزیز دلم نخیرم اتفاقا تو بیشتررر
منم عزیز دلم💋
مرسییی💖💖💖💖💖💖💖
***asal***
پاسخ
❤❤❤❤❤❤
mahsamahsa
1 خرداد 00 19:57
من هر وبلاگی که فالو کردم اونهایی بوده که واقعا ازشون خوشم اومده و وبلاگ تو یکی از اون خوبهاست😘
***asal***
پاسخ
ممنون