پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 20 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

ادیت های من :)

1400/3/21 15:16
نویسنده : ***asal***
184 بازدید
اشتراک گذاری
پسندها (5)

نظرات (15)


21 خرداد 00 15:22
مرینت چه خوشگل شده😍😍💖
***asal***
پاسخ
اره خیلی

21 خرداد 00 15:30
راستی میراکلس میبینی؟ 
***asal***
پاسخ
نه
راستش وقت ندارم
ولی تصمیم گرفتم تابستون یه خرده کارامو سر و سامون بدم ببینم
اخه مرینت خیلی خوشملهه

21 خرداد 00 15:34

راستی کلویی یک نفر بد اخلاق و پرورعه
آدرینم دوست مرینته فقط تظاهر میکنه مرینت یک دوسته
اون عاشق لیدی باگع
درحالیکه نمیدونه مرینت همون لیدی باگه
و کت نوار و لیدی باگ هم ابرقهرمانای شهرن
و اگر میخوای بیشتر توضیح بدم مثلا زویی یکی از یار های جدید وسپریا توی میراکلسه🐞
اینا یکسری اطلاعاا بودن
 میخوای بدم. 
چون خیلی چیزای ذیگه هم هست
😑😑😑😑وایییییی منننن عاشقققق میراکلسمممممممم
***asal***
پاسخ
wow 
من بیشترشو نمیدونستم

21 خرداد 00 15:35
تازه مرینت خوشگلع
🐞کلی اتفاقات جذاب دارن! 
***asal***
پاسخ
اره مرینت خیلی خوشمل و گوگولیه

21 خرداد 00 15:36
یک قسمتشو ببین روح شکن😍
یک فصل داره
دو فصل داره
سه فصل داره
چهار فصللل💖💖💖💖
***asal***
پاسخ
ااااااااهههههه

21 خرداد 00 15:40
معجزه آسا: افسانه لیدی باگ و کت نوار (به انگلیسی :miraculous: tales of ladybugcat noir) یک مجموعه انیمیشنی ابرقهرمانی است که با مشارکت چند کشور در فرانسه ساخته شده&zwnjاست. این مجموعه دربارهٔ دو نوجوان پاریسی با نام&zwnjهای مرینت دوپن چِنگ و آدرین آگرِست است که برای محافظت از شهر در برابر آکوماتیزها (انسان&zwnjهای که توسط هاکماث (ارباب شرارت) شرور شده&zwnjاند) به ترتیب به ابرقهرمانان لیدی باگ (دختر کفشدوزکی) و کت نوار (گربه سیاه) تبدیل می&zwnjشود. این مجموعه به&zwnjطور مشترک توسط استودیوهای فرانسوی زگ تون و متود انیمیشن تولید شده&zwnjاست. از دیگر کمپانی&zwnjهای مشارکت کننده در این تولید مشترک توئی انیمیشن، اس.ای.ام. جی انیمیشن، اس. کی برودبند، دی آگوستینی، تی&zwnjاف۱، میدیوان تماتیکس، کمپانی والت دیزنی فرانسه، کانایز موبو و شبکه سیستم پخش آموزشی کره&zwnjجنوبی ای.بی. اس قابل اشاره&zwnjاند.[۴][۵]
***asal***
پاسخ
WOW

21 خرداد 00 15:41
و میشه گفت دو قستشو ببینییییی هییی میخوای ببینییی😘😘
***asal***
پاسخ
وای

21 خرداد 00 15:41
هر سوالی داشتی بهم بگو😍😍😍چون من یک میرااااکلور اصلممم
***asal***
پاسخ
باشه
میراکلور بودنت که دیگه معلومه
اره اصل اصلی

21 خرداد 00 15:41
❤️فعلا اینا بودن
***asal***
پاسخ
این همه فعلا بود؟
😱

21 خرداد 00 15:42
❤️❤️❤️پیشنهاد میکنم هر روز ببینی
***asal***
پاسخ
💖

21 خرداد 00 16:40
اره یعنی اینقدر خوبه
اینهمش فعلا بود😁
***asal***
پاسخ
من کارتون میراکلسو ندیدم
ولی چرا انقد مرینت دوس دارم نمیدونم

21 خرداد 00 18:20
او پس خوبه که 
 مرینتو دوست داری
میراکلسو ببینی فکر کنم عاشقش بشی
​​​​​
***asal***
پاسخ
YES
فکر کنم

21 خرداد 00 19:18
من توی وبلاگ خواهرم برات چند تا عکس کلویی میذارم حتما ببین💋💞
***asal***
پاسخ
خواهرت ناراحت نمیشه ؟

21 خرداد 00 19:18
شخصیتای دیگه ی میراکلسم میذارم برات توی وبلاگ خواهرم
***asal***
پاسخ
💝

21 خرداد 00 20:23
نه چرا ناراحت بشه اون خودش عین من میراکلوریه اندازه ی من میراکلوریه😍😍😍😘😘😘مگه دارم چیکار. میکنم که ناراحت بشه😐و اصلا خاطره ثبت نمیکنه و عکسای فانتزی و شعر مینویسه توی وبلاگشاون اتفاقا همین چیزای میراکلسیو مثلا عکس از کلویی رو توی وبلاگش میذاره و حتی پروفایلشم اگر دیده باشی کلویی کوببین بیه😍توی وبلاگش میزاره اگر دیده باشی 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
​​​​​​
***asal***
پاسخ
اره راست میگیا