پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 27 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

خاطره روز ثبت نام پیش دبستانیممممم

1400/4/12 18:02
نویسنده : ***asal***
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

امروز میخام خاطره روز ثبت نام پیش دبستانیم رو براتون تعریف کنم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اول من و مامان و بابام حاضر شدیم تا بریم برای ثبت نامممم

رفتیم

و

رفتیم

و

رفتیم

و 

رفتیم

تا

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اهان

همینجاس

مهد و پیش دبستان باغ بهشت

ما رفتیم تو

کلی کاغذ زده بودن به در و دیوارش

منم همه رو همینطوری خوندم

و

خوندم

و

خوندم

و

خوندم

تا

نوبت ماشد

بعد مدیر به بابام گفت : این که همچی بلده ما دیگه چی باید یادش بدیم؟؟؟؟؟؟

بابام : هیچی ، فقط شهریه بگیرید

توجه: اون موقع من 5 سالم بود و من یک سال زود تر مدرسه رفتم 

پسندها (4)

نظرات (6)


12 تیر 00 18:16
عزیزم مگه شما تو اون سن خوندن بلد بودید؟ 
***asal***
پاسخ
اره نوشتنم بلد بودم

12 تیر 00 18:17
منم مثل شما نیمه اولی هستم
***asal***
پاسخ
SujinSujin
12 تیر 00 18:42
راستش من اصلا موقع ثبت نام پیش دبستان و مهد و مدرسه هامو یادم نمیاد😅😐
***asal***
پاسخ
اینم پیارسال بابام یاد من اورد

12 تیر 00 18:58
منم مثل نازنین جون هیچی یادم نمیاد
***asal***
پاسخ
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 تیر 00 0:43
آفرین به شما که همه چیو بلد بودی😙
منم قبل از اینکه برم مدرسه جدول ضرب رو کامل بلد بودم😄😊
***asal***
پاسخ
ممنون
من نصفه نیمه یه چیزایی میدونستم

13 تیر 00 10:45
واقعا خوندن نوشتن بلد بودی ؟
***asal***
پاسخ
اره