پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 6 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

تبلت تکونی

1400/5/11 23:04
نویسنده : ***asal***
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملیا

خوبین؟

حالتون چطور مطوره ناناصا؟

به گالری عکس سر بزنید

خب خب

امروز من تبلت تکونی کردم

تبلت بابام

که دستمه

خب

امروز پاشدم ، دنبال کد یه قالب میگشتم ، ایی خداااااا

گمش کردم ، بعد تصمیم گرفتم

عسل تصمیم میگیرد 💗😂😂

یه پوشه ساختم دنیای کد عسل

توش چند پوشه ساختم :

بالابر

قالب

بارشی

ولکام

بک گراند

موس

بعد همه پوشه هامو زیر و رو و جلو و عقب و چپ و راست و کلا همچیو زیر و رو کردم

حدودا چهار گیگ جا بازه الان

تو درایوش

بعد....

ام

حدودا یکی دو روز پیش اولین نویسندمو گرفتم

و امروزم تو گوگل رفتم 😎😎😎

بزنید وب دنیای کد

من توشونم

خیب دیگه پستو کش نمیدم

پایان پست

خب ناناصا

امیدوارم کامنتا و لایکا رو بترکونید

دوستون دارم

بای

پسندها (7)

نظرات (6)


11 مرداد 00 23:08
واییی چ جالب 😍😙
موفق باشی قشنگم 👑
***asal***
پاسخ
ممنون

11 مرداد 00 23:10
توی تبلت منم عکسای الکی زیاد هس😂😂😂😂😂
***asal***
پاسخ
دقیقا 😂😂😂😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 مرداد 00 0:29
موفق باشی عسل جون💜
***asal***
پاسخ
ممنون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 مرداد 00 12:22
خوشحال شدم از آشناییت عزیزم😍 به وبلاگ منم سر بزن😘
***asal***
پاسخ
ممنون
باشه
بهارهبهاره
12 مرداد 00 13:40
چه عالی
 
***asal***
پاسخ
ممنون
بهارهبهاره
12 مرداد 00 13:41
منم اگه درایومو بخوام خالی کنم ده گیگ باز میشه
***asal***
پاسخ
😐😂