پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 23 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

قفلی که دو روزه زدم

1400/5/29 18:00
نویسنده : ***asal***
255 بازدید
اشتراک گذاری

دو روزه رو miraculous بیداری

گفتن سال دیگه اکران میشه

ججججیییغغغغغغغغغغغغ

منو میخان ازار بدن؟

نمیشه زودترررررر؟

پسندها (5)

نظرات (12)


29 مرداد 00 18:56
واای جرر🥺
عزیزم فکر میکنم میراکلس بیداری برای کریسمس هست و عید فرانسوی ها معمولا آذره برای همین وگرنه ، دست خودشون نیست😍🌹
***asal***
پاسخ
عه
چه خوب
وایییی من دوس دارم زودتر ببینم
 

30 مرداد 00 15:30
عشقولکی

30 مرداد 00 15:30
سلاااام

30 مرداد 00 15:30
حرص نخور نفس
***asal***
پاسخ
نمیشهههههه
میراکولر نیستی بفهمی من چی میگگم

30 مرداد 00 15:31
میاد دیگه

30 مرداد 00 15:31
من دیگه نمیخام میراکولر باشم
***asal***
پاسخ
وا چرا؟

30 مرداد 00 15:32
چون بعضی از شخصیتاش رفتن سر کار
***asal***
پاسخ
مثلا؟

30 مرداد 00 15:32
مثلا ادرین فکر میکنه اگه بگه مرینتو دوس دارع به دختر کفشدوزکی خیانت کردع
***asal***
پاسخ
خب....؟
اینو منم میدونم
ولی به دلیل ابر قهرماناس
چون نباید کسی هویتشونو بدونه

30 مرداد 00 15:33
به دعوای دیروزمونم ربط داره
***asal***
پاسخ
خب
حالا چیکار کنم؟
حتما میخای بگی پیشنهاد رقابتیتو بپذیرم؟
باشه
میپذیذم

30 مرداد 00 15:33
اشتی کردیم ولی من کوتا نمیام
***asal***
پاسخ
باشه
از فردا شروع میگنیم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
30 مرداد 00 16:21
ببخشید نمیخوام ناراحت شیا ولی من
اصبا این کارتونو دوست ندارم
و اصلا مشتاقش نیستم
***asal***
پاسخ
نه عزیزم
من ناراحت نمیشم
هر کی سلیقه خودشو داره

31 مرداد 00 12:41
واقعا متاسفم برای این هیتر ها
شعورشون زیر صفر هست و هنوز یک صدم هم ادب ندارن 
تو اگر میراکلور واقعی هستی باید جوابشونو بدی اینا خیلی حسودن 
از بس حسودی میکنن به میراکلس و چون میراکلس بهترینه بهش هیت میدن🤣🤣🤣🤣
جررررر
***asal***
پاسخ
کی مثلا؟