پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜پـــرنـــسـ🍇ــســـ بـــهــ🌷ـاریـــ💜، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
💜پادشاه بهاری 💜💜پادشاه بهاری 💜، تا این لحظه: 45 سال و 22 روز سن داره
🍇ملکه زمستانی🍇🍇ملکه زمستانی🍇، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★★☆​★ Spring Girl Diary ★☆★، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
اشنا شدنم با نی نی وبلاگاشنا شدنم با نی نی وبلاگ، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
عینکی شدنمعینکی شدنم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
اشنا شدنم با مهسا بهترین دوستاشنا شدنم با مهسا بهترین دوست، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
دور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارسدور شدنم از مهسا به دلیل بسته شدن مدارس، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
میراکولر شدنممیراکولر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
قفلی زدنم رو میراکلس بیداریقفلی زدنم رو میراکلس بیداری، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Spring Girl Diary █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

life is good

💥_____خاطره کیوت دیروز_____💥

1400/5/30 16:07
نویسنده : ***asal***
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیوتی های من 

حالتون خوبه؟

خب دیگه چقد حرف میزنم😐

دیروز صبح پا شدم

صبحونه نون و پنیر و چایی داشتیم

خوردم و بعد.......

تبلت رو برداشتم و اومدم اپارات

یه میراکلس دیدم

بعد رفتم مطالب میراکلس مطالعه کنم

یه چیزی دیدم مغزم ترکید🤯🤯🤯

ادرین سنتی مانستره

رفتم تحقیق

دیدم یکی میگه نیس

اونیکی میکه هس

یکی دیگه میگه نیس

خلاصه قاتی کردم

از خیرش گذشتم 

گفتم برم یه بیوگرافی از مرینت خوشمل خودم بنویسم

یه چیزاییم از سایتا در اوردم

جمع بندی کردم

یه بنرم طراحی کردم

بعد گذاشتم تو وبلاگ کیوووتم

بعد دوباره رفتم تحقیقات ببینم دیگه چه سوژه ای پیدا میکنم واسه وبم

بعدش مامانم ناهار اورد

بعدش دوباره......

تا موقع شام

تا پست کیوت بعدی بای

پسندها (7)

نظرات (10)


31 مرداد 00 11:55
عزیزم
میخام یه چیزی بهت بگم
***asal***
پاسخ
بگو 

31 مرداد 00 11:56
من و تو دیگه نمیتونیم با هم دوست صمیمی باشیم
***asal***
پاسخ
نههه
چرا

31 مرداد 00 11:57
از وقتی من بلینک و تو میراکولر شدی هر روز با هم دعوا داریم
***asal***
پاسخ
خب 
ربطی نداره
ما سال هاست که با هم دوستیم

31 مرداد 00 11:57
دیگه وقتتو نمیگیرم

31 مرداد 00 11:57
خداحافظ

31 مرداد 00 11:58
دیگه من فقط یه دوستم
***asal***
پاسخ
😭😭😭😭

31 مرداد 00 11:58
یه دوست عادی
***asal***
پاسخ
نههه
صبر کن

31 مرداد 00 12:37
میراکلس😍😍
پسسس چی؟؟؟ عشق منههه ژون ژووون❤
چشم حسودای میراکلس کوورر شه ایشالا
گور هر هیترر ایشالا 🤩🤩🤩🙏🏻🥰❤
دست دستتتت
***asal***
پاسخ
😘😍😘😍
میراکلسو عشقه

31 مرداد 00 12:39
رو کی علاقه زدی تو میراکلللس؟؟؟؟
ژوووون😍😍😍😍🤩🤗؟؟؟!!!!!!
***asal***
پاسخ
😍😍😍
امیرعلی خیاطیامیرعلی خیاطی
31 مرداد 00 12:51
دوست عزیز فالو خوشحال میشم فالو کنی